Overzicht trainingen Marketing en verkoop
Hoe bereik je als bedrijf je doelgroep en hoe maak je echt contact met je klanten? Dit zijn vragen die we beantwoorden tijdens onze marketing cursussen. Bouwradius verzorgt trainingen over marketing communicatie en klantgericht denken en handelen. Onze trainingen zijn bedoeld voor ondernemers of medewerkers die hun marketing strategieën willen versterken en/of hun kennis en klantgericht optreden willen verfrissen.
Klantgericht telefoneren
De telefoon, of misschien beter: de persoon die de telefoon opneemt, is het visitekaartje van je bedrijf. En het telefoongesprek is meestal het eerste contact met je bedrijf. De eerste indruk is dus erg belangrijk, maar weet je eigenlijk wel op ...
€ 920,00
Klantvriendelijk telefoneren in het Engels
De telefoon, of beter: de telefonist(e), is het visitekaartje van je bedrijf. Het telefoongesprek is vaak het eerste contact tussen jouw onderneming en een klant. Wanneer een gesprek in het Engels moet, is het de zaak om het taalverschil geen be ...
€ 920,00
Klantgericht denken en handelen
Als ondernemer hoop je natuurlijk dat een afnemer, bezoeker of cliënt gebruik blijft maken van je diensten. Maar je kunt meer doen dan alleen hopen, je kunt ook actie ondernemen. Het feit dat een afnemer wel of niet terugkomt hangt namelijk nie ...
€ 920,00
Verkoop en acquisitie
Je bent geïnteresseerd in het aangaan van lange relaties met nieuwe klanten. Je kunt je aanbod laten aansluiten bij de wensen van je (potentiële) klant. Mooi, maar gebruik je de eigenschappen van het product of de dienst niet nog te vaak om to ...
€ 920,00

Soorten marketing en verkoop cursussen & trainingen

Bij Bouwradius Training & Advies bieden we verschillende soorten marketing en verkoop trainingen aan, elk met hun eigen programma. Alle cursussen kosten €875 en duren in totaal 2 dagen. Je kunt kiezen uit verschillende marketing trainingen, waardoor er altijd een bij zit die bij je past.

Klantgericht telefoneren

Een telefoongesprek is vaak het eerste contact met je bedrijf. De eerste indruk is dus super belangrijk, maar weet je eigenlijk wel hoe je jouw (potentiële) klant te woord moet staan en hoe je klachten moet aanpakken? In onze training Klantgericht telefoneren leer je de meest voorkomende, inkomende telefoongesprekken op een krachtige en klantvriendelijke manier te voeren. De training duurt in totaal 2 dagen. 

Klantvriendelijke telefoneren in het Engels

De telefonist(e) is het visitekaartje van je bedrijf. Wanneer een gesprek in het Engels moet, is het belangrijk dat het taalverschil geen belemmering is. Kun je omgaan met een taalbarrière als je een lastig gesprek moet voeren of vragen moet beantwoorden? Onze training Klantvriendelijke telefoneren in het Engels voorkomt dat je klanten verliest door taal- en cultuurverschillen. Onze cursus duurt in totaal 2 dagen.

Klantgericht denken en handelen

Wanneer je als medewerker goed weet hoe je een klant moet behandelen, bevordert dit de wederzijdse waardering en het werkplezier. Het feit dat een afnemer wel of niet terugkomt hangt namelijk niet alleen af van jouw product of dienst, maar ook van de wijze waarop de klant wordt behandeld. In onze cursus Klantgericht denken en handelen krijg je meer inzicht in de wensen van de klant en word je communicatief sterker. Deze training duurt in totaal 2 dagen.

Verkoop en acquisitie

Ben je geïnteresseerd in het aangaan van lange relaties met klanten? En kun jij je aanbod laten aansluiten bij de wensen van je (potentiële) klant? Dat is fijn, maar gebruik je de eigenschappen van je product of dienst niet nog te vaak om tot een afspraak te komen? Deze informatie is namelijk vaak ook online te vinden. Jouw klant verwacht een vertaalslag, en wij gaan je in onze Verkoop en acquisitie training leren hoe je die kunt maken. Deze cursus duurt in totaal 2 dagen.

Voor wie zijn deze cursussen interessant?

Als je verantwoordelijk bent voor al het commerciële klantcontact binnen je organisatie, dan is onze verkoop training Verkoop en acquisitie echt iets voor jou. Ben je daarentegen het eerste aanspreekpunt van het bedrijf en moet je veel telefoneren? Dan kun je met onze cursussen klantvriendelijk leren telefoneren in het Nederlands én Engels. Wil jij meer klantgericht denken en handelen? Dan kun je onze marketing training Klantgericht denken en handelen volgen.

Incompany training voor verkoop- en marketing personeel nodig?

Wil je een van onze trainingen met collega’s volgen? Met een in-company opleiding komen we bij langs op locatie. Ook kun je de training online volgen en deskundigen detacheren.

 

Heb je vragen over een van onze marketing en verkoop trainingen? Bel ons dan gerust op (079) 36 85 800 of mail naar info@bouwradius.nl. We zien je graag op onze cursuslocatie of in-company op eigen locatie.

 

Bouwradius Training & Advies biedt trainingen voor bouwondernemingen aan alle niveaus, van bouwplaatspersoneel tot hoger kader. Onze adviseurs beschikken over een uitgebreid netwerk en expertise. Zo hebben we in de afgelopen jaren meer dan een miljoen scholingsdagen gerealiseerd voor werknemers uit duizenden bedrijven. Bouwradius Training & Advies is jouw natuurlijke partner voor jouw scholingsbeleid.