Klantgericht denken en handelen
Intro
Als ondernemer hoop je natuurlijk dat een afnemer, bezoeker of cliënt gebruik blijft maken van je diensten. Maar je kunt meer doen dan alleen hopen, je kunt ook actie ondernemen. Het feit dat een afnemer wel of niet terugkomt hangt namelijk niet alleen van jouw product of dienst af, maar ook van de wijze waarop hij/zij wordt behandeld. Wanneer jouw medewerkers goed weten hoe ze een klant moeten behandelen, dan bevordert dit de wederzijdse waardering en het werkplezier. Met deze training kies je voor een houding van passief vriendelijk naar actief klantgericht! En het mooie is: je kunt je nieuwe kennis meteen toepassen in de praktijk!
Wat leer je?
- Je krijgt nog meer inzicht in de wensen van de klant;
- Hoe je jouw persoonlijke invloed in contacten sterk vergroot;
- Je wordt communicatief sterker.
Programma
In deze training komen de volgende onderwerpen aan bod:
Liever op eigen locatie? Informeer dan naar een in-company maatwerk cursus.
Datum: Klik op ‘Bekijk datums’ voor de beschikbare data.
Staat er op dit moment geen training in de planning? Neem dan contact met ons op of laat je gegevens achter via het inschrijfformulier. Wij kijken graag met je naar de mogelijkheden.
- Reageren of zelf bepalen;
- Een professionele houding;
- Inschatten of zeker weten;
- Effectieve vragen maken betere gesprekken.
Liever op eigen locatie? Informeer dan naar een in-company maatwerk cursus.
Datum: Klik op ‘Bekijk datums’ voor de beschikbare data.
Staat er op dit moment geen training in de planning? Neem dan contact met ons op of laat je gegevens achter via het inschrijfformulier. Wij kijken graag met je naar de mogelijkheden.
Voor wie?
De training klantgericht denken en handelen is voor ondernemers of medewerkers die hun klantgericht optreden willen versterken en/of verfrissen.
Wil je de training met collega’s volgen? Met een in-company opleiding komen we langs op locatie. Ook kan je de training online volgen en deskundigen detacheren.
Wil je de training met collega’s volgen? Met een in-company opleiding komen we langs op locatie. Ook kan je de training online volgen en deskundigen detacheren.
Investering
Wat zijn de kosten voor een cursus klantgericht denken en handelen? De kosten zijn € 820,-; De prijzen zijn inclusief een bijdrage aan de accommodatie, koffie, thee, lunch en indien van toepassing, examen. Deze bedragen zijn exclusief BTW.
Tip: Voor deze training kun je een STAP-subsidie aanvragen, waardoor je de cursus kosteloos kan volgen. Kijk hier voor meer informatie.
Tip: Voor deze training kun je een STAP-subsidie aanvragen, waardoor je de cursus kosteloos kan volgen. Kijk hier voor meer informatie.
Vragen?
Heb je nog vragen over de training klantgericht denken en handelen? Of zeker weten dat het de juiste cursus voor jou is? Bel ons op (079) 36 85 800 of mail gerust via info@bouwradius.nl. We zien je graag op onze cursuslocatie of in-company op eigen locatie.
Bouwradius Training & Advies biedt trainingen voor bouwondernemingen aan alle niveaus, van bouwplaatspersoneel tot hoger kader. Onze adviseurs beschikken over een uitgebreid netwerk en expertise. Zo hebben we in de afgelopen jaren meer dan een miljoen scholingsdagen gerealiseerd voor werknemers uit duizenden bedrijven. Bouwradius Training & Advies is jouw natuurlijke partner voor jouw scholingsbeleid.
Bouwradius Training & Advies biedt trainingen voor bouwondernemingen aan alle niveaus, van bouwplaatspersoneel tot hoger kader. Onze adviseurs beschikken over een uitgebreid netwerk en expertise. Zo hebben we in de afgelopen jaren meer dan een miljoen scholingsdagen gerealiseerd voor werknemers uit duizenden bedrijven. Bouwradius Training & Advies is jouw natuurlijke partner voor jouw scholingsbeleid.