Klantvriendelijk telefoneren
Intro
De telefoon, of misschien beter: de persoon die de telefoon opneemt, is het visitekaartje van je bedrijf. En het telefoongesprek is meestal het eerste contact met je bedrijf. De eerste indruk is dus erg belangrijk, maar weet je eigenlijk wel op welke wijze je telefoniste, receptioniste of secretaresse jouw (potentiële) klant te woord staat en hoe klachten worden aangepakt? Deze training voorkomt dat jouw prachtige onderneming een slecht imago krijgt door slechte telefoonbehandeling.
Deze telefoontraining verzorgen wij ook in het Engels.
Wat leer je?
De deelnemers leren de meest voorkomende, inkomende telefoongesprekken op een krachtige en klantvriendelijke manier te voeren, met als doel je (potentiële) klanten en relaties een positieve indruk te geven van jouw bedrijf. Er wordt veel geoefend met allerlei soorten telefoongesprekken. De gesprekken worden opgenomen en geëvalueerd.
Duur training
2 dagen
Programma
Er wordt gewerkt in kleine groepen van maximaal twaalf deelnemers. Voor medewerkers die zich bezighouden met telefonische verkoop en acquisitie adviseren wij de training 'Succesvol telefonisch verkopen'. De volgende onderwerpen worden behandeld:
Liever op eigen locatie? Informeer dan naar een in-company maatwerk cursus.
Datum: Klik op ‘Bekijk datums’ voor de beschikbare data.
Staat er op dit moment geen training in de planning? Neem dan contact met ons op of laat je gegevens achter via het inschrijfformulier. Wij kijken graag met je naar de mogelijkheden.
- Afspraken voor goed telefoongebruik;
- Klantvriendelijke communicatie;
- Inventariseren van wensen en behoeften;
- Doorverbinden;
- Vragen beantwoorden;
- Klachtbehandeling;
- Slechtnieuwsgesprekken voeren.
Liever op eigen locatie? Informeer dan naar een in-company maatwerk cursus.
Datum: Klik op ‘Bekijk datums’ voor de beschikbare data.
Staat er op dit moment geen training in de planning? Neem dan contact met ons op of laat je gegevens achter via het inschrijfformulier. Wij kijken graag met je naar de mogelijkheden.
Voor wie?
De training klantvriendelijk telefoneren is bedoeld voor medewerkers die veel telefoneren, zoals telefonistes, secretaresses of receptionistes waarbij vragen, wensen, eisen en klachten van (potentiële) klanten en relaties telefonisch afgehandeld worden.
Wil je de training met collega’s volgen? Met een in-company opleiding komen we langs op locatie. Ook kan je de training online volgen en deskundigen detacheren.
Wil je de training met collega’s volgen? Met een in-company opleiding komen we langs op locatie. Ook kan je de training online volgen en deskundigen detacheren.
Investering
Wat zijn de kosten voor een klantvriendelijk telefoneren cursus? De kosten zijn € 820,-; De prijzen zijn inclusief een bijdrage aan de accommodatie, koffie, thee. Deze bedragen zijn exclusief BTW.
Vragen?
Heb je nog vragen over deze klantvriendelijke telefoneren training? Wij lichten het graag toe. Bel ons op (079) 36 85 800 of mail gerust via info@bouwradius.nl. We zien je graag op onze cursuslocatie of in-company op eigen locatie.
Bouwradius Training & Advies biedt trainingen voor bouwondernemingen aan alle niveaus, van bouwplaatspersoneel tot hoger kader. Onze adviseurs beschikken over een uitgebreid netwerk en expertise. Zo hebben we in de afgelopen jaren meer dan een miljoen scholingsdagen gerealiseerd voor werknemers uit duizenden bedrijven. Bouwradius Training & Advies is jouw natuurlijke partner voor jouw scholingsbeleid.
Bouwradius Training & Advies biedt trainingen voor bouwondernemingen aan alle niveaus, van bouwplaatspersoneel tot hoger kader. Onze adviseurs beschikken over een uitgebreid netwerk en expertise. Zo hebben we in de afgelopen jaren meer dan een miljoen scholingsdagen gerealiseerd voor werknemers uit duizenden bedrijven. Bouwradius Training & Advies is jouw natuurlijke partner voor jouw scholingsbeleid.