Klantgericht telefoneren
Intro
De telefoon, of eigenlijk: de persoon die de telefoon opneemt, is het visitekaartje van je bedrijf. En een telefoongesprek is vaak ook het eerste contact met een klant. Een eerste indruk maak je maar een keer. Maar weet je eigenlijk wel op welke wijze je telefoniste, receptioniste of secretaresse jouw (potentiële) klant te woord staat en hoe klachten worden afgehandeld? De training Klantgericht telefoneren voorkomt dat jouw onderneming een slecht imago krijgt door slechte telefoonbehandeling.
En trouwens deze telefoontraining verzorgen wij ook in het Engels.
Wat leer je?
De deelnemers leren de meest voorkomende, inkomende telefoongesprekken op een krachtige en klantvriendelijke manier te voeren, met als doel je (potentiële) klanten en relaties een positieve indruk te geven van jouw bedrijf. Er wordt veel geoefend met allerlei soorten telefoongesprekken. De gesprekken worden opgenomen en geëvalueerd.
Duur training
De training klantgericht telefoneren duurt 2 dagen (15 uur)
Programma
Er wordt gewerkt in kleine groepen van maximaal twaalf deelnemers. In de training Klantgericht telefoneren worden de volgende onderwerpen behandeld:
Liever op eigen locatie? Informeer dan naar een in-company maatwerk cursus.
Datum: Klik op ‘Bekijk data’ voor de beschikbare data.
Staat er op dit moment geen training in de planning? Neem dan contact met ons op of laat je gegevens achter via het inschrijfformulier. Wij kijken graag met je naar de mogelijkheden.
- Afspraken voor goed telefoongebruik;
- Klantvriendelijke communicatie;
- Inventariseren van wensen en behoeften;
- Doorverbinden;
- Vragen beantwoorden;
- Klachtbehandeling;
- Slechtnieuwsgesprekken voeren.
Liever op eigen locatie? Informeer dan naar een in-company maatwerk cursus.
Datum: Klik op ‘Bekijk data’ voor de beschikbare data.
Staat er op dit moment geen training in de planning? Neem dan contact met ons op of laat je gegevens achter via het inschrijfformulier. Wij kijken graag met je naar de mogelijkheden.
Voor wie?
De training Klantgericht telefoneren is bedoeld voor medewerkers die veel telefoneren, zoals telefonistes, secretaresses of receptionistes waarbij vragen, wensen, eisen en klachten van (potentiële) klanten en relaties telefonisch afgehandeld worden.
Wil je de training met collega’s volgen? Met een in-company opleiding komen we langs op locatie. Ook kun je de training online volgen en deskundigen detacheren.
Wil je de training met collega’s volgen? Met een in-company opleiding komen we langs op locatie. Ook kun je de training online volgen en deskundigen detacheren.
Offerte
Bij Bouwradius is het ook mogelijk om een in-company cursus te volgen op eigen locatie, of je nu een grote of kleine, zelfstandige onderneming hebt.
Klik hier voor een offerte
Klik hier voor een offerte
Investering
Wat zijn de kosten voor een klantgericht telefoneren cursus? De kosten bedragen € 920,- exclusief btw. De prijzen zijn inclusief een bijdrage aan de accommodatie, koffie, thee.
Vragen?
Heb je nog vragen over deze klantgericht telefoneren training? Wij lichten het graag toe. Bel ons op (079) 36 85 800 of mail gerust via info@bouwradius.nl. We zien je graag op onze cursuslocatie of in-company op eigen locatie.
Over Bouwradius
Bouwradius Training & Advies biedt trainingen voor bouwondernemingen aan alle niveaus, van bouwplaatspersoneel tot hoger kader. Onze adviseurs beschikken over een uitgebreid netwerk en expertise. Zo hebben we in de afgelopen jaren meer dan een miljoen scholingsdagen gerealiseerd voor werknemers uit duizenden bedrijven. Bouwradius Training & Advies is jouw natuurlijke partner voor jouw scholingsbeleid.
Over Bouwradius
Bouwradius Training & Advies biedt trainingen voor bouwondernemingen aan alle niveaus, van bouwplaatspersoneel tot hoger kader. Onze adviseurs beschikken over een uitgebreid netwerk en expertise. Zo hebben we in de afgelopen jaren meer dan een miljoen scholingsdagen gerealiseerd voor werknemers uit duizenden bedrijven. Bouwradius Training & Advies is jouw natuurlijke partner voor jouw scholingsbeleid.